CORONA en uitslag AV

27 oktober 2020

Beste leden van de Skivereniging Fryslân,

Tot gisterenavond was het mogelijk akkoord te geven op de zes voorgelegde punten. Het resultaat van deze vorm van raadpleging, die onder normale omstandigheden als fysieke AV plaatsvindt, is dat 49 leden hebben te kennen gegeven met alle punten akkoord te gaan.Twee daarvan gaven hun instemming met de voorlopige Begroting ’20/’21 onder de voorwaarde dat het bestuur bij negatieve afwijkingen de leden om toestemming vraagt.Veel leden deden hun akkoord vergezeld gaan van waardering voor deze wijze van raadpleging. Ook dankten veel leden de aftredende bestuursleden, Jellie Bazuin en ondergetekende, voor hun inzet.

Mede namens Jellie veel dank voor het in ons gestelde vertrouwen.

Het stokje is nu over gegaan op een nieuw bestuur: Durkje, Alke en Peter. Ik wens hen veel succes toe.

Met vriendelijke groet, Jur Teders.

19 oktober 2020: De AV kan niet in Tjaarda plaatsvinden maar wordt vervangen door een procedure per E-mail. Zie hiervoor de e-mail van 19-10-2020 van de secretaris.

15 oktober 2020: Vanwege de aanscherping van de Corona regels heeft het bestuur besloten om alle trainingen op alle locaties voorlopig te stoppen. Deze zullen worden hervat zodra dat weer mogelijk is. Het bestuur beraadt zich nog over de gevolgen voor het reeds betaalde trainingsgeld. Nog onzeker is of de Algemene Vergadering op 25/10 bij Tjaarda kan doorgaan. Zodra van Tjaarda daarover bericht is ontvangen laat ik het weten.

Met vriendelijke groet, namens het bestuur.