Goedendag,

.......en zo gaat het beginnen: we mogen weer, de paden op en de lanen in. Strekken, buigen, lopen, rennen, lachen, armen zwaaiend en de benen hoog. Achterstallig onderhoud dient weggewerkt te worden.

We mogen weer vanaf 16 maart. Met inachtneming van de regels, dus de koffie en gebak na afloop houden we tegoed. Wat in ons Friese vat zit verzuurt niet.

De trainers staan klaar om te trainen, maar dit kan alleen als wij ons, gezamenlijk, aan de voornoemde regels houden. U kent ze allemaal.

De invulling van de trainingen is geen sinecure en het is dan ook van belang dat een ieder zich, zo mogelijk, aansluit bij de groepsapp zodat de trainer snel en efficiënt kan communiceren met de leden in zijn groep. Zo kan de trainer ook, waar nodig, de leden tijdsblokgewijs goed indelen, zodat men elkaar, vanwege het begrijpelijk enthousiasme, niet voor de voeten loopt. Dit is bij de sportverenigingen niet anders. Het is voor uw veiligheid EN gezondheid dat we de spreekwoordelijke teugels wat moeten aantrekken. Hopelijk hebt u daar begrip voor .

Als U zich nog niet aangemeld heeft in de voor uw groep relevante app. dan gaarne uw telefoonnummer doorgeven in een mail naar ons, dan geven wij dat door aan de desbetreffende trainer, of aan de trainer direct.

De Stanialoop van 27 maart wordt bij deze geannuleerd, want grote groepen (hard)lopers is nog niet mogelijk, helaas.  Maar we houden hoop op de Corona-loop.

Om niet geheel amechtig deze loop te voltooien bekijken we of er voldoende interesse is om het seizoen te verlengen tot eind April. U kunt dit laten weten via de mail of aan de trainers.

Ten slotte: het is niet zoals het ooit was, het is ook anders dan het ooit weer kan en zal worden, maar het is zoals het is en ....it giet oan.  Dat is alvast iets.

Veel plezier!

Met vriendelijke groet,