Chocoloop park Groot Vijversburg op 16 februari 2019

Het was wel wat frisjes om de neus tijdens het uitzetten van de looproute. Later brak gelukkig de zon wat door. De pauwen lieten hun mooie verenkleed zien. De start was bij de theeschenkerij, waar we een beetje op konden warmen. De ronde was uitgezet met pieken en dalen. Het hele park werd benut, van de kuil voor de schuss en de schusspflug etc. tot aan de heuvels waar de kuiten lekker aangepakt konden worden. Het rondje kon je afmaken met een prettig stukje bospad langs vijvers en mooie natuur tot je weer bij de theeschenkerij was voor ronde twee. In totaal was het rondje 2,6 km.

Het aantal deelnemers was (helaas) minder dan vorig jaar, maar daarmee was de pret niet minder. Afsluitend hebben we met z’n allen kunnen genieten van een lekker kopje choco en appelgebak. Al met al een geslaagde chocoloop.

Iedereen bedankt die geholpen heeft met het opruimen.

Groetjes Bas en Monique Tellinga