Privacy verklaring van Skivereniging Fryslân

Uw privacy is van het grootste belang voor Skivereniging Fryslân.
Als we uw gegevens verwerken dan doen we dat in overeenstemming met de Wet Bescherming Persoonsgegevens en overige wet- en regelgeving die uw persoonlijke- en persoonsgegevens beschermen.
Skivereniging Fryslân, met als correspondentieadres Skivereniging Fryslân, Valeriaan 31, 8446BC Heerenveen, is het verantwoordelijke orgaan voor de gegevensverwerking.
De verwerking is vrijgesteld van melding bij het College Bescherming Persoonsgegevens.

Welke persoonsgegevens worden verzameld?

Wanneer u lid bent van een vereniging die lid is van de Skivereniging Fryslân, dan wordt er gebruik gemaakt van een digitale ledenadministratie welke met de administratie van de Nederlandse ski bond wordt uitgewisseld.
De persoonsgegevens omvatten: naam, roepnaam, voorletters, geslacht, huisadres met postcode en woonplaats, geboortedatum en -plaats,  e-mail adres. Bent u contributie plichtig dan worden ook bankgegevens verzameld voor het innen van inschrijfgeld, contributies en overige betalingen.

Voor welke doeleinden worden uw gegevens gebruikt?

Uw gegevens worden gebruikt om het aantal en het verloop van leden van onze vereniging vast te kunnen stellen.
Uw gegevens worden eveneens gebruikt voor de uitoefening van activiteiten, inclusief maar niet beperkt tot: uw deelname aan. Voor de gerichte uitvoering van marketing- of wervingsactiviteiten door de vereniging, indien het lid daartoe toestemming heeft gegeven bij inschrijving.
Het innen van openstaande vorderingen voor zover het een persoonlijk lidmaatschap betreft.
Aan wie worden uw gegevens verstrekt?

Skivereniging Fryslân verstrekt door middel van haar ledenadministratie aan de Nederlandse ski bond de volgende persoonsgegevens: Naam, voorletters, geboortedatum, geslacht, adres, postcode, woonplaats, telefoonnummer, e-mailadres en begin- en einddatum van het lidmaatschap van de Nederlandse ski bond.

Links naar andere websites

Onze website kan links naar andere websites bevatten. Deze Privacyverklaring is alleen van toepassing op de website van Skivereniging Fryslân. Andere websites kunnen hun eigen privacy beleid hanteren.
Beveiliging

Voor de bescherming van uw persoonsgegevens zijn fysieke, technische en organisatorische maatregelen getroffen.
Wijzigingen

Skivereniging Fryslân kan dit privacy statement van tijd tot tijd aanpassen.
Wij raden u daarom aan dit privacy statement regelmatig te bekijken.
Vragen?

Bij vragen kunt u een Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. sturen.  Wilt u uw gegevens corrigeren of inzien, of heeft u bezwaar tegen de verwerking van uw gegevens door Skivereniging Fryslân dan kunt u een Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. sturen.